קיד עם עתיד חוגגים יום הולדת

פרח יום הולדת

סיפור הפרויקט

בשנים האחרונות מגיעות לעמותה בקשות רבות של הורים וצוותי החינוך לחגוג ימי הולדת לילדים וילדות מעוטי יכולת. קיד עם עתיד טוב יחד עם המחלקה להתנדבות ונוער בעיריית אשקלון החליטו להרים את הכפפה ולהכשיר קבוצות ייעודיות של בני נוער על מנת שיוכלו לצאת ולקיים ימי הולדת למשפחות אשר ידם אינה משגת. הילדים זוכים לחגיגת יום הולדת מדהימה, מרגישים ממש כמו החברים שלהם וזוכים להעצים את תחושת השייכות שלהם.

 

במקביל, נבחרים כ-20 בני הנוער שעוברים הכשרה מיוחדת על ידי מדריכה מוסמכת בכדי להפוך לליצנים פעילים בימי ההולדת של הילדים הצעירים יותר. בני הנוער שלוקחים חלק בפרויקט זוכים לקבל תעודת בגרות חברתית בסיום תקפידם ומתוקף התנדבותם.

 

לאור נוכחותן בבתי הספר, איתור הילדים הזקוקים לסיוע נעשה באמצעות בנות השירות הלאומי. בנות השירות הלאומי מלוות ברכזת אשר תפקידה להיות בקשר רציף עם גננות ומורות בתי הספר היסודי כדי לאתר ילדים נוספים.

"החיים הם 10% אחוז מה שקורה לך
ו 90% איך שאתה מגיב לאירועים"

צ'רלס סוידול

מהו הפרויקט

 לפרויקט יש רכזת אשר תפקידה להיות בקשר עם גננות ומורות בתי ספר יסודי על מנת לאתר את הילדים אשר משפחתם אינה יכולה לחגוג להם יום הולדת. לרכזת מתלוות בנות שרות לאומי שיסייעו לה להפעיל את המיזם.

הבנות מסייעות באיתור ילדים הזקוקים ליום הולדת וזאת לאור נוכחותן בתוך בתי הספר . במקביל ימשך שיתוף הפעולה עם המועדוניות העירוניות.

 

במקביל יבחרו כ20 בני נוער מחטיבות הבניינים לעבור הכשרה של ליצני יום הולדת ע"י מדריכה מוסמכת בתחום והם יצאו לחגוג לילדים הצעירים יותר יום הולדת. בני הנוער יזכו מתוקף התנדבותם לתעודת בגרות חברתית.

תאריך התחלת פעילות

2017

גילאים

גילאי 6-12

ערכי\מטרות הפרויקט

יצירת עתיד טוב יותר לילדים ובני נוער
העצמת תחושת שייכות וערבות הדדית

הפרויקט כולל

בני הנוער זוכים לקבל תמורת התנדבותם תעודת בגרות חברתית

הילדים זוכים לחגיגת יום הולדת מדהימה הכוללת הפעלה, בלונים, וטיפים תעודה ואפילו מתנה

גורמים מעורבים

בולטימור אשקלון דרך תוכנית אמ"ן

מחלקת התנדבות נוער של עיריית אשקלון

שאלה ? עזרה ? תמיד פה בשבילך, משאירים פרטים ואנחנו חוזרים אליך

"לו היו לי 6 שעות לכרות עץ,
הייתי מבלה את ה-4 הראשונות בלהשחיז את הגרזן"

אברהם לינקולן