כתבו על הפעילויות בכאן דרום

 

הפועל אשקלון: פרוייקט חדש לילדים למצויינות בלימודים ובכדורגל

כיתות הלימוד שנתרמו למחלקת הנוער של מועדון הפועל אשקלון, שבו לפעילות מלאה. יו"ר המחלקה, חנוך אמר: "זהו פרויקט הדגל שלנו המשלב חינוך לערכים וספורט"

פורסם בתאריך: 31.10.17 14:22

 

הרבה מעבר לכדורגל: במחלקת הנוער של מועדון הפועל אשקלון הפעילו השבוע לראשונה את פרויקט "מצוינות לימודים בכדורגל".

במסגרת הפרויקט הגיעו סטודנטים מהמכללה באשקלון וישבו יחד עם התלמידים המצטיינים בכיתות הלימודים שנתרמו על ידי התורמים האדיבים לין ובוב כהן – בקרן white rock rose.

התלמידים המצטיינים הביעו סיפוק רב לאחר המפגש הראשון וסיפרו כי הוא היה עבורם חווייתי ומהנה. גם מצד הסטודנטים התקבל פידבק חיובי על המפגש עם בני הנוער, על התנאים המעולים ללמידה בכיתות החדשות וכן על שיתוף הפעולה בינם לבין המחלקה. נציין כי כיתות הלימוד יהיו פתוחות במהלך השבוע עבור כלל שחקני המחלקה על מנת שיוכלו להכין שיעורי בית וללמוד לפני האימונים.

לכתבה המלאה לחץ כאן 

" הצבת מטרות זה החלק הראשון בלהפוך את הבלתי נראה לנראה"

טוני רובינס

תחרות חברתית בבית הספר ארלוזורוב

תחרות "הכיתה של בית הספר" המתקיימת בבית הספר "ארלוזורוב" באשקלון מעודדת תלמידים למעורבות חברתית, כבוד למורים ותרומה לקהילה. "השפעה של ילדים על ילדים, יותר חזקה מהשפעתו של מורה או איש צוות", מסביר מנהל בית הספר

פורסם בתאריך: 5.5.17 07:16

 

תחרות "הכיתה של בית הספר" המתקיימת בבית הספר "ארלוזורוב", מפתחת את הערכים החברתיים בקרב התלמידים. שופטי התחרות הם המורים המקצועיים בבית הספר. הערכים שעליהם צריכים להקפיד התלמידים מבוססים על מספר קטגוריות:

כבוד בין תלמידים – קטגוריה הכוללת הימנעות מאלימות, קבלת האחר, יחס מכבד ושיתוף חברתי.

התנהלות לימודית – הגעה בזמן, הבאת ציוד לימודי, הקשבה והשתתפות בשיעור.

קבלת סמכות של מורה – הקשבה למורה, מילוי המשימות וכבוד למורים.

למען הקהילה – פעילויות למען הקהילה שכל הכיתות מבצעות בגנים בבתי הספר ובחינוך המיוחד.

מטרת התחרות היא יצירת שותפות בין התלמידים, כאשר גם הורי התלמידים יכולים להביא רעיונות משלהם לתחרות. בכל מספר חודשים נפתחת תחרות, ולאחר תקופה שנקבעת מראש דנים המורים המקצועיים בתוצאות ומכריזים על שלוש כיתות זוכות. השבוע זכו בתחרות כיתות ו'3 כיתה ו'4 וכיתה ג'2 שזכו בפעילות אתגרית ובצפייה בסרט קולנוע בתלת מימד.

לכתבה המלאה לחץ כאן